loading...
moredownload
amirmohamad بازدید : 10 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام درود بر کاربران محترم سایت.

قبل از هر چیز جا داره از خداوند متعال و خانواده  که حمایت زیادی از من کردند تقدیر و تشکر کنم.

نهایت تقدیر و تشکر رو هم از شما کاربران سایت و مخصوصا آنهایی که در انجمن سایت عضویت دارند را هم دارم.

من در گذشته کلکسیونی از فیلم ها و انیمیشن ها جمع می کردم ولی از 5 سال پیش دیگه کاری به کلکسیونم نداشتم تا امروز که به این نتیجه

رسیدم  : ما انسان ها زندگی اجتماعی ای داریم . پس باید برای هم سودمند باشیم. من کلکسیون عزیزم رو  به اشتراک گذاشتم تا خیلی ها رو از

این کارتون ها و فیلم های قدیمی که بعضی هاشون شاهکارند { مثل تارزان که جایزه ی اسکار گرفته است } منع نکنم . واقعا که بعضی از این کارتون

ها و فیلم های قدیمی به 100 تا از بعضی از فیلم های امروزی می ارزد. من که شخصا حالم گرفته می شود وقتی می بینم که مردم دارند برره و هری

پاتر و مسافران رو فراموش می کنند. امیدوارم با یاری شما عزیزان بتوانم یاد این ها را زنده نگهدارم. من در بچگی این کلکسیون را برای همین هدف

جمع می کردم . امیدوارم با یاری شما عزیزان بتوانم امکانات و ارزش این سایت رو بالاتر ببرم. با حمایت هرچه بیشتر شما سعی می کنم رضایت شما ا

ز خودم را نیز بیشتر کنم. انشاالله بخش جالب دیگری را نیز به این سایت اضافه می کنم تا شما عزیزان دهرچه بیشتر خوشنود باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 984